Контент-аналіз політичних програм кандидатів у президенти України П. Порошенка, Ю. Тимошенко та В. Зеленського (на матеріалі виборів президента України 2019 року).

Автор(и)

  • Hanna Sytar Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Maryna Rohova Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Мета дослідження – за допомогою методу контент-аналізу здійснити кількісно-якісний аналіз програм кандидатів у Президенти України Петра Порошенка, Юлії Тимошенко та Володимира Зеленського (на матеріалі виборів Президента України 2019 року).

Біографії авторів

Hanna Sytar, Донецький національний університет імені Василя Стуса

доктор філологічних наук, доцент, доцент кафедри загального та прикладного мовознавства і слов‘янської філології

Maryna Rohova, Донецький національний університет імені Василя Стуса

студентка 4-го курсу ОП «Прикладна лінгвістика»

Посилання

Вегеш М. М. Політологія: підручник. 3-тє вид., перероб. і доповн. Київ : Знання, 2008. 384 с.

Костенко Н., Іванов В. Досвід контент-аналізу: Моделі та практики: Монографія. Київ: Центр вільної преси, 2003. 200 с.

Морозова И. Слагая слоганы. Москва : РИП-Холдинг, 2006. 174 с.

Чорна О. О. Комунікативний імідж президента : Монографія. Київ : Видавничий дім Дмитра Бураго, 2017. 300 с.

Maslow A. A. Theory of Human Motivation. Psychological Review, 1943. Vol. 50. № 4. P. 370–396. URL : http://psychclassics.yorku.ca/Maslow/motivation.htm (дата звертання: 07.03.2019)

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Розділ ІV. Проблеми лінгвістики тексту, дискурсології, дискурс-аналізу