Психологічні аспекти розвитку творчого потенціалу особистості студента в умовах сучасної вищої школи.

Автор(и)

  • O. Batsylyeva Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • I. Hresko Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

творчість, творчий потенціал особистості, розвиток, студент, вища школа

Анотація

В роботі подано короткий огляд підходів до визначення поняття «творчий потенціал». Висвітлено питання розвитку творчого потенціалу особистості студента в освітньому середовищі, його необхідні компоненти та особливості розвитку у сучасних умовах.

Біографії авторів

O. Batsylyeva, Донецький національний університет імені Василя Стуса

д-р психол. наук, професор

I. Hresko, Донецький національний університет імені Василя Стуса

аспірант кафедри психології

Посилання

Варгата О. В., Завада І. А. Формування творчого потенціалу майбутнього психолога засобами інноваційних технологій у вищій школі. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». 2017. № 14. С. 8–11.

Моляко В. О. Творчий потенціал людини як психологічна проблема. Обдарована дитина. 2005. № 6. С. 2–9.

Остапенко Н. І. До проблеми реалізації творчого потенціалу особистості. Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2013. №11. С. 105–108.

Тищенко Т. І. Напрями розвитку творчого потенціалу студентів. Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. «Засоби навчальної та науково-дослідної роботи». 2012. Вип. 38. С. 151–158.

Яланська С. П., Оніпко В. В. Стимулювання творчої активності студентів педагогічних ВНЗ. Проблеми сучасної психології. 2015. Вип. 30. С. 754–763.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 3. Підсекція 3.2. Teaching& learning: зміна парадигми